Als u hulp nodig heeft, hebben we een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden. Wij streven ernaar u de beste ervaring mogelijk te maken. Klik op een vraag hieronder om het antwoord te bekijken. Staat uw vraag er niet bij maak dan gebruik van ons contactformulier.

Wij draaien de muziek die u en uw gasten willen horen! U kunt telefonisch of via de email vooraf ook een aantal nummers doorgeven die u graag wilt horen. Houd er in dat geval wel rekening mee dat onze DJ’s het publiek kunnen ‘lezen’ en feilloos aanvoelen welke muziek op dat moment nodig is om er een knallend feest van te maken.

Wij zijn door heel Nederland te boeken. Afhankelijk van de locatie (gerekend vanaf Helmond) kunnen er reiskosten berekend worden.

Dit is afhankelijk van de locatie en het aantal gasten. Standaard komen wij altijd met 2 personen i.v.m het opbouwen en afbreken van de shows. 
Indien wij grotere shows doen of er moet meer geregeld worden dan komen wij met meer personen.
Naast de DJ is het soms noodzakelijk dat er ook een geluidstechnicus, light-jockey of roadie aanwezig is.

Natuurlijk is dat mogelijk! Wij hebben standaard altijd 1 microfoon bij ons. Mocht er meer nodig zijn, zoals een draadloze microfoon of bijvoorbeeld een minidisc-speler, dan is dat ook geen enkel probleem. Geef dit wel even vooraf aan ons door.

Allereerst neemt u contact met ons op (via het informatieformulier of telefonisch). Vervolgens bespreken wij alle details omtrent het feest die voor u en ons belangrijk zijn. Aan de hand van deze informatie sturen wij u een door ons ondertekende opdrachtbevestiging in tweevoud. Dit betekend automatisch dat u een optie heeft op uw feestdatum. Bij het ondertekend terugsturen van één van de opdrachtbevestiging is de boeking definitief.

Op de meeste feesten gebruiken wij de microfoon in principe alleen voor huishoudelijke mededeling zoals het aankondigen van bijvoorbeeld een speech of de opening van het buffet. Wij praten de nummers niet ‘aan elkaar’, tenzij u dat graag wilt. Het kan zijn dat het publiek zich ervoor leent maar eigenlijk vinden wij dat de muziek het feest moet maken en niet een opdringerig pratende DJ.

Een drive in show heeft een aantal voordelen boven een band; de prijs van een drive in show is over het algemeen stukken lager dan die van een band (een band bestaat uit minimaal 3 bandleden), een drive in show speelt de nummers zoals u ze kent (iets wat een band alleen maar kan benaderen) en een drive in show neemt geen pauze waardoor de muziek doorgaat tot het einde van het feest. Wilt u naast de drive in show ook een band? U kunt ons altijd vragen om advies! Wij werken regelmatig samen met bands en wellicht kunnen wij voor uw feest de juiste band regelen.

Een dag na het feest sturen wij u de rekening die dan binnen 14 dagen betaald dient te worden. Natuurlijk kunt u ook op de avond zelf contant afrekenen. Op de opdrachtbevestiging kunt u zelf uw voorkeur van de betalingswijze aangeven.